Než začnete vkládat zboží do košíků, je nutné se zaregistrovat. U jednotlivých karet je možné vložit do košíku maximálně tolik kusů, kolik máme skladem.
U kusových karet je možno objednat jen ten počet, který je aktuálně skladem a maximálně 4 kusy od jedné karty (kvůli zamezení spekulacím). Pokud není některá karta skladem, klikněte na ikonu sledovat a přijde vám e-mail, jakmile doplníme skladové zásoby. V případě chybně uvedeného počtu karet skladem automaticky posíláme objednávku bez chybějících karet, protože bychom nebyli schopni garantovat za jak dlouho a za jakou cenu, bychom kartu vykoupili.
U ostatního zboží je možné objednat i více kusů, než máme momentálně skladem. Objednávku pak pošleme, jakmile budeme mít
všechno zboží. Pokud byste chtěli část objednávky poslat hned, rozdělte vaši objednávku do dvou!
DODACÍ PODMÍNKY:
Objednávky vyřizujeme, pokud je všechno zboží skladem, do tří pracovních dnů. Zasíláme je prostřednictvím České pošty. Možné způsoby platby:
1. Dobírkou - za objednávku zaplatíte při přebírání zásilky poště. Poštovné je 99 Kč, při objednávce nad 3000 Kč je zdarma.
2. Platba předem – poté co vám potvrdíme nachystání objednávky na e-mail, máte dvě možnosti jak nám zaslat peníze. Buď převodem na náš NOVÝ BANKOVNÍ ÚČET 2302703704/2010 , jako variabilní symbol uveďte číslo objednávky. Druhou možností je zaslat nám peníze pomocí platebního systému Paypal na náš účet ebay@cernyrytir.cz, uveďte stejnou dodací adresu
jako u objednávky. Takto nám objednávku můžete snadno zaplatit i pomocí kreditní karty. V obou případech počkejte s platbou na potvrzující e-mail. Poštovné je 99 Kč, při objednávce nad 3000 Kč zdarma.
3. Platba na obchodě v Praze - objednané zboží si vyzvednete přímo na prodejně, poštovné tímto samozřejmě odpadá.
4. Platba z kreditu - pokud u nás máte kredit, bude vám automaticky odečten z ceny objednávky. Pokud je kredit dostatečný k uhrazení celé objednávky, bude automaticky zvolena tato možnost. Poštovné je 99 Kč, při objednávce nad 3000 Kč je zdarma.
Minimální cena objednávky (bez poštovného) je 29 Kč.
ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY:
1. Kupující
Kupující (pokud se jedná o fyzickou osobu) je oprávněn od kupní smlouvy odstoupit, a to vrácením nepoškozeného a nepoužitého produktu v původním nepoškozeném obalu včetně příslušenství, veškerého označení použitého výrobcem nejpozději do 14 dnů od převzetí předmětu koupě. Obecná úprava odstoupení od kupní smlouvy je obsažena v ustanoveních § 52 a násl. Občanského zákoníku.
Zboží, obsahující jednotlivé karty Magic: The Gathering, Pokémon a další sběratelské karetní hry (tzv. booster, booster box a podobné), je možné vrátit pouze v originálním obalu bez jakýchkoliv známek otevření! Jeho otevřením dochází k opotřebení a obsah balení není znám.
V žádném případě nám neposílejte vrácené zboží na dobírku. Toto zboží nebude přijato. Náklady na vrácení zboží nese kupující/zákazník. Použijte doporučený způsob doručení. Zboží zasílejte na adresu: Černý rytíř s.r.o., Za Poříčskou branou 21, Praha 8 186 00
2. Prodávající
Prodávající je oprávněn odstoupit od kupní smlouvy, jestliže přepravce vrátí zpět prodávajícímu objednávku nepřevzatou kupujícím v úložní době (přepravce vrátí zásilku zpět odesílateli). V tomto případě je kupující povinen uhradit prodávajícímu veškeré vynaložené náklady a škody vzniklé v důsledku nemožnosti splnit předmět kupní smlouvy.
Prodávající může také odstoupit v případě uvedení nepravdivých informací v objednávce (zejména ne-existující email). Odstoupení od smlouvy je také možné v případě porušení, či obcházení limitů počtu kusů na jednoho zákazníka (pokud je stanoveno).
V případě předobjednávek si prodávající vyhrazuje právo odstoupit od smlouvy, pokud se změní balení nebo obsah avizovaného produktu. Odstoupení je také možné, pokud dodavatel, či výrobce nedodá objednané množství zboží a dojde k tzv. nižší alokaci (dodávce menšího než objednaného množství). V tomto případě Prodávající splní předobjednávky dle pořadí, ve kterém byly uskutečněny.
REKLAMACE ZBOŽÍ ZAKOUPENÉHO V E-SHOPU
Reklamace v záruční době
Zakoupené produkty (deskové a karetní hry) můžete reklamovat do 30 dnů od data zakoupení.
V případě, že reklamaci uznáme jako oprávněnou, hradíme náklady na dopravu zboží k reklamaci. O vyřízení reklamace informujeme emailem.
Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení způsobené používáním či otevřením např. booster packů (otevřením dochází k opotřebení a obsah balení není znám) tedy nelze reklamovat rozbalený booster.
Jak uplatnit reklamaci?
Pro reklamace a další otázky nás můžete kontaktovat na eshop@cernyrytir.cz nebo telefonicky na 731 164 496. Nezapomeňte uvést číslo své objednávky a přiložit případné fotografie.
Nejpozději do tří pracovních dní se ozveme s navrhovaným řešením nebo případnými doplňujícími dotazy. V případě zaslání zboží zpět k nám výrobek pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy k nám neneseme odpovědnost. Zboží neposílejte na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijmout.
Níže naleznete nejčastější důvody pro reklamaci a způsoby, jak v podobných situacích postupovat.
Poškození vzniklé při přepravě zásilky
Před převzetím zásilky vždy zkontrolujte neporušenost balení. Pokud je zásilka výrazným způsobem poškozena, od dopravce ji nepřebírejte. Pokud přesto zjistíte, že došlo k poškození zásilky až po jejím převzetí, informujte nás nejpozději do 48 hodin od převzetí zásilky. Zajistíme co nejrychlejší výměnu.
Neodpovídající ohodnocení stavu kusových karet
Může se stát, že s ohodnocením stavu obdržených karet nejste spokojeni. V tomto případě se velice omlouváme, a prosíme o zaslání fotodokumentace karet, které jste od nás obdrželi. Přijaté karty nám můžete zaslat zpět a za Vaši objednávku Vám samozřejmě vrátíme platbu. V případě, že si i přes neodpovídající stav karty chcete nechat a reklamaci uznáme jako opodstatněnou, tak Vám nabídneme odpovídající slevu.
Nekompletní zásilka
Za tuto nepříjemnost se velmi omlouváme, ale může se to stát, také jsme jen lidé. Prosíme, informujte nás co nejdříve o výrobku, který vám nebyl dodán. Situaci prověříme a navrhneme řešení.
OBJEDNÁVKY NA SLOVENSKO
Pokud budete chtít poslat objednávku na Slovensko, je možné platit pouze předem. Nejvýhodnější způsob je platba prostřednictvím systému Paypal, je to zdaleka nejrychlejší a nestojí vás to vůbec nic. Pokud máte platební kartu, stačí ze zaregistrovat na stránkách www.paypal.com. Jakmile vám přijde e-mail s
potvrzením ceny objednávky, pošlete příslušnou částku na paypal účet ebay@cernyrytir.cz .
Další monžost je platba bankovním převodem. Údaje pro mezinárodní platbu jsou tyto: číslo účtu: 2202703707/2010, IBAN CZ5020100000002202703707, BIC: FIOBCZPPXXX, jméno účtu: Černý Rytíř s.r.o., banka: FIO. Pozor, u platby je nezbytně nutné uvést, že všechny výlohy hradí příkazce (OUR).
Poštovné na Slovensko je 250 Kč. Při ceně objednávky nad 5000 Kč je poštovné zdarma.
JEDNOTLIVÉ KARTY MTG
Všechny námi nabízené karty jsou anglicky a neohrané, pokud nené uvedeno jinak
Zde je stupnice hodnocení karet:
NM - Mint / near mint: Jako nově vytažená z boosteru, maximálně s drobným škrábancem
LP - Lightly played:: Mírně ohrané karty, mohou mít lehce odřené okraje.
MP - Moderatly played: Středně ohrané karty, mouhou mít viditelně odřený okraj či rubkarty či lehce poškozený rožek.
HP - Heavily played: Hodně ohrané karty - viditelně odřený rub a líc karty, poškozené rožky, ohnuté apod. Katy ale nejsou zlomené či natržené.
VÝKUP JEDNOTLIVÝCH KARET
Vykupujeme jednotlivé karty Magic: the Gathering. Karty nám můžete poslat buď poštou nebo je zanést na naši prodejnu, v obou případech je potřeba ale nejprve výkup vytvořit přes náš web.
Dokončením výkupu potvrzujete, že karty které nám dodáte odpovídají kartám obsaženým ve výkupu a to stavem, edicí, jazykem i variantou.
Všechny karty u kterých není v našem seznamu vykupovaných karet uvedeno jinak, jsou anglické, téměř nepoškozené, a nefoilové. Výkup funguje obdobně jako objednávání, jen je potřeba označit políčko vyhledat pro výkup. V tomto případě se vám zobrazí jen položky, o které máme zájem a místo počtu skladem počet, který vykupujeme a cena pro výkup. Jakmile vyberete všechny karty, které nám chcete prodat a dáte odeslat výkup, objeví se vám stránka s potvrzením výkupu a seznamem karet. Tu je nutno vytisknout a přiložit k výkupu. Karty musejí být seřazeny přesně dle seznamu! Pokud posíláte karty poštou, zajistěte je proti poškození a promíchání! Karty pošlete do tří pracovních dnů na naši adresu Černý rytíř, Za Poříčskou branou 21, 186 00 Praha 8. Za ztrátu po cestě k nám neručíme, doporučujeme proto posílat zásilku doporučeně, takto vám za ni bude ručit Česká pošta do částky 500 Kč, při vyšší ceně je nutno zásilku ještě pojistit. Jakmile nám karty dorazí, tak výkup zpracujeme nejpozději do tří pracovních dnů a poté Vás upozorníme emailem. V případě větších výkupů nebo nadměrného vytížení zaměstnanců může trvat zpracování o něco déle (v řádech dnů). Peníze si můžete nechat poslat na adresu, bankovní účet, vyzvednout osobně nebo vám je můžeme připsat jako kredit na nákup u nás, v tomto případě vám připíšeme k celkové částce bonus 25%. Pokud by se stalo, že některé karty nebudou ve vyhovujícím stavu, účtujeme poplatek 30 Kč za vrácení karet poštou (v případě Slovenska 50Kč) - nepřesáhne-li výkupní cena vracených karet cenu poštovného, vyhazujeme je a nezasíláme je zpět (v případě že je chcete i přesto poslat, uveďte to do poznámky). Minimální cena výkupu je 200 Kč. Na Slovensko peníze neposíláme, jedinou možností je nechat si připsat peníze na kredit. Vyhrazujeme si právo některé karty či celý výkup nepřijmout - zejména pokud je chybně uvedena cena či dojde k její výrazné změně, nebo pokud k nám výkup nedorazí do 5-ti pracovních dnů.
Pokud máte zájem o výměnu karet, pošlete nejprve výkup a zvolte připsání na kredit a objednávku pošlete teprve poté, co vám připíšeme kredit.
KREDIT
Pomocí kreditu můžete platit v našem internetovém obchodě, tak i v kterémkoliv z našich obchodů. Kredit slouží výhradně k nákupu, není ho možné používat k placení startovného na turnajích a nebo si ho nechat zpětně proplatit!
OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
1. Ochrana osobních údajů subjektu nakupujícího či provádějícího výkup jednotlivých karet(dále jen “zákazníka”), který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
2. Zákazník souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, fakturační adresa, doručovací adresa, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo, bankovní spojení. (dále společně vše jen jako „osobní údaje“). Tyto osobní údaje jsou zpracovávány výhradně pro účely úspěšného uzavření kupní smlouvy a z důvodu plnění zákonných povinností (archivace daňových dokladů).
3. Zákazník bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
4. Zpracováním osobních údajů zákazník může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu zákazníka předávány třetím osobám.
5. Osobní údaje uvedené v článku 9.2. budou zpracovávány pouze po dobu nezbytně nutnou, tedy po dobu trvání smluvního vztahu a dále pak 10 let od ukončení smlouvy, aby byla splněna zákonná povinnost archivace účetních dokladů. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem. Tyto osobní údaje nebudou použity pro zasílání obchodních nabídek - pro tyto účely je v případě zájmu zapotřebí udělit zvláštní souhlas se zasíláním obchodních sdělení.
6. Zákazník potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů. Zákazník prohlašuje, že byl poučen o tom, že souhlas se zpracováním osobních údajů může ve vztahu k prodávajícímu odvolat písemným oznámením doručeným na adresu prodávajícího.
7. V případě, že by se zákazník domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života zákazníka nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
- požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
- požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Je-li žádost zákazníka podle předchozí věty shledána oprávněnou, prodávající nebo zpracovatel odstraní neprodleně závadný stav. Nevyhoví-li prodávající nebo zpracovatel žádosti, má zákazník právo obrátit se přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto ustanovením není dotčeno oprávnění zákazníka obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo.
8. Požádá-li zákazník o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
Jakékoliv dotazy vám rádi zodpovíme na e-mailu nebo na telefonu 731 164 496 nebo adrese Černý rytíř, Za Poříčskou branou 21, 186 00 Praha 8.
Provozovatelem internetového obchodu Černý rytíř je Černý Rytíř s.r.o.,Za Poříčskou bránou 365/21, Karlín, 186 00 Praha 8 IČO: 19729782, DIČ: CZ19729782.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.